11 Temmuz 2009 Cumartesi

ceren'den yaramazlık hakkında bilgiler :):)

sabah sabah değil,her sabah değişik ifadelerle,hareketleriyle gunden güne bizi şaşırtıyor ceren.
anne ve ben ablası,şaşırıp kalıyoruz.şımarıklık,yaramazlık hele birde kardeş gelınce olması normal gibi....aslında yaramazlık denmez,her cocuğun böyle olma ihtimali vardır bence,ceren sayesinde bende cocuk ve bebek bakımı hakkında herşeyi öğrendim bu yaşımda.. :)
ceren'de yaramazlık yapmayı öğrendi,öğretecekk. :)bu sabah komsu ablama gittim yine, cerenın yanına :)bugün ceren le bahcede vakıt geçirdik,annesinin işi vardı,ceren benimleydi..herşey cerende....cicekleri mahvetti,koparıp koparıp''cöpe''diyerek attı.yerlerde süründü,hoppiler,top oynamalar,şımarmalar,zıp zıp zıplamalar,koşturmalar,kedi olmalar :)...
tüm değişiklik miniş cerende...ehh benden bugünlük bu kadar,ceren'i size bırakıyorum,
iyi izlemeler,iyi eğlenceler :)iyi seyirler :)minik bayanlar ve baylar sizlere iyi yaramazlıklar :):)
sıramı cerenimo'ya veriyorum.:):):)ZAVALLI ÇİCEKLER..

1 yorum:

  1. hakikaten yazık çiçeklere yaa ;))

    sende evet ne güzel şimdiden biçok şeyi görüp öğreniyorsun canım.

    cereni öpüyoruz...

    YanıtlaSil