13 Eylül 2009 Pazar

beril ile pazar pazar..

bugün sabah güneş yüzünü gösterdi,benim odama girdi güneş anlaşılan günümüz güzel geçecek dedim bende..saat 9 gibi kahvaltı yaptık.abim tabiki sevgilisinin yanında..bizde evde idik.sonra sıkıldık tv baktık,sonra amcam gil telefon etti hadi gelin diye..
bizde zaten gezcek yer arıyoruzz. :) atladık arabaya babamda zaten evdeydi.gittik amcamın oğlu,gelini,torunları vardı onlarla haşır neşir olduk...beroşş'la vakit geçirdim tabiki...
beroş biz görmeyeli bayağı bir köylü kızı pasaklı :) olmuşş maşallahh... fotoğraf çektim bende durduğum kabahat.. :) sonra işte yengeme bir telefon geldi,tanıdıklarından biri ölmüş,genç kadın hamileymiş,doğum yaparken ölmüş,allah rahmet eylesin.sonra amcam apar topar gitti artık cenazeye..biz de artık biraz tadımız kaçtı.
sonra muhabbet ettik,ben beroşum la oynaştım :)
yengem çay yaptı,biz çay içerken o dururmu köylü kızı beroş :) ''bibebe '' diyor yani biberon
''koo'' koy,''isem''içecem'' diyor
artık yavaş yavaş anlıyoruzz çocuk dilinden.. :)
günümüz böyle geçti işte sonra 4 gibi döndük bende bloguma koyayım dedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder