13 Eylül 2009 Pazar

KAVAK YELLERİ




umutsuz oldugun bir anda sevmek,isterler insan,birazcık şanslıysan neden olmasın,kendinden emin değilsen,sevmek bensiz mutluysan hep öyle kal,eğer her gece yattığında büyülü düşler sana,benden bahsediyorsan,hemen tatlı uykundan uyan,çünkü ben hiç uyuyamam,seni düşündüğüm zaman,ben ki sevmekten hiç usanmam...


KAVAK YELLERİ dizisini çok seviyorum,birde bu dizinin şarkılarına severek dinliyorum,tam gençlik dizisi,seviyorum işte,bu diziye bakarken kendimi tv karşısında kaybediyorum. :) çünkü gerçekten seviyorum oyuncularını da..yeni sezonu da çok güzel tabiki oyuncular değişti ama,alışırım baka baka..alıştım bile :) dündü işte yeni sezonu..baktım doyasıya..


yalnız efe nin oyundan çıkmasına çok üzüldüm :( gerçekten asıl o renk katıyordu diziye fakat kıymetini bilmediler...neyse yeni oyuncu da iyi ama efe'nin yerini tutamaz...iyi ki diğer oyuncularda ayrılmadı kavak yellerinden...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder