12 Kasım 2009 Perşembe

3.MİM

çok sevindim cavidan ablam beni mimlemiş,teşekkür ediyorum :) çok hoşuma gitti,blogumda 3 mim oldu bu :) sorular çok hoşuma gitti,kitap üzerine olduğu için... :)
1-şu an okumakta olduğunuz kitap ve kısaca konusu ?
valla bu ay kitabı elime almadım desem doğrudur çünkü,2 tane sınavım var onları çalışmaktayım,ama geçen ay okumuştum 2 tane: türk klasiklerinden Karabibik ve Araba Sevdasını okudum.
Karabibik:köyde yaşanan olayları ve köye bir yabancının ele geçirmesiydi.
Araba Sevdası:bir kadının arabaya olan tutkusu.
2-en son aldığınız kitap ?
kasım'a girdiğimiz gün almıştım bir kitap, :) kitap almayı çok seviyorum,çok hoşuma gidiyor,zevkle alıyorum. :) fransız yazar çeviren:Aydın Emeç , Şeker Portakalı,sınavlar bitince okuyacağım. :)
3-şimdiye kadar aldığınız kitaplar içinde en sevdiğiniz ?
Araba sevdası,çok hoş bir anlatımı olduğu için.
4-bir türlü bitiremediğiniz,bitirsenizde sizi illallah ettiren kitap ?
Umudun Cesareti (barack obama'nın kitabı)çok dağınık bir konusu var.
5-elinizdeki kitap bitince okumayı düşündüğünüz kitap ?
Şeker Portakalı ve içimizde bir yer adlı kitabı okuyacağım :)
Cavidan ablama çok teşekkür ediyorum tekrar çok sevdim bu mim'i bende;
Ela'nın annesi,Zehra ablamı ve Alya derin Sönmez'in annesini mimliyorum,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder