11 Mart 2010 Perşembe

Enes'den Kareler :))







minicikti,kocaman oldu enesimiz,abimin çok yakın arkadaşının çocuğu yani enese 10 aylıkken bakmıştım,bir haftalığına maşallah kocaman olmuş kerata :)ne çabuk geçiyor günler,saatler,zamanlar yaşlanıyoruz,bende bu ayın 26' sında 21yaşına gireceğim,yaşlandım artık,evde kaldım :) konu nerden nereye uzadı :))bu akşamda ''aşkı memnune''var pür dikkat ona bakarız artık :))yakalanacaklar.Bu akşamda dünürlerimize oturmaya gideceğiz,bayağıdırda görüşemiyorduk,şükür kavuşturana :)neyse bu kadar muhabbetim yeter daha yapacaklarım,yazacaklarım günlüğüme iyi günler dilerim herkese,mutlu kalın,hoşçakalın :))

2 yorum:

  1. oy yerim ben onu maşallahhh

    YanıtlaSil
  2. Maşallah ..
    bayılıyorum ben oğlan çocuklarına çok doğal oluyorlar kızlar biraz bilmiş oluyor :))
    Benim de oğluşum var ama artık sevilmiyor dana oldu dana ...
    Sevgiler..........

    YanıtlaSil