11 Mart 2010 Perşembe

Planlar ve Programlar...

Nihayet sonunda şu sınav tarihi belli oldu,yoksa ben fıtık olacaktım :)yani bu kadar uzatımaz sınav dediğin,geçen seneden beri bekliyorum şu ingilizce serfitika sınavını bu nedir ya,çok sinirlendim,telefon ettim,dediler ki;Mart'ın son haftası olacak sınavınız ÜDS sınavımı ne varmış,ondan sonraki hafta olacaksınız dedi.Bir tepem attı.Dedim ki;''halen daha uzatmaya mı çalışıyorsunuz sınavı zaten 1 yıldan beri oyalıyorsunuz,sallandırıyorsunuz,halen neyin peşindesiniz,o kadar para yatırdık,elimizde bir belge yok ,iş başvurusu yapamıyoruz almadığımız için,belgesiz başvuramıyoruz,siz bizleri düşünmüyor musunuz ''diye söylendim durdum,haklı değil miyim ama bunda,bu kadar da olmaz dedim,olacak şey değil ama 1 yıl bu onca senem bir kağıt için işe giremediğim oldu,bu nedir ya dedim.Telefon etmesem haberde vermeyecekler yani birde..bu ne vurdum duymazlık ya halen yazarken bile sinirleniyorum.
Neyse sonunda alacam o kağıdı,şu sınavımı bir atlatayım,başka birşey istemiyorum.
Bu aralar pek sizlerle olamayacağım,ders planlarımı yaptım,programımı uygulayacağım.Kısa bir müddet olmayacağım,sonra bomba gibi geleceğim karşınıza,sizlere olmayacağımı bildirmek istedim,pek sık oturmayacağım ders çalışacağım sınav için,herşey gönlünüzce olsun,hepinize iyi günler diliyorum.Hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder