17 Mart 2010 Çarşamba

MiNiTost..

Adı güzel değil mi?ben koydum öğlen yemeği yememiştim,karnım çok acıktı şu vakitte yemekte yiyesim gelmedi :( napayım napayım derken aklıma güzel bir mini tost geldi :))perhizdeyim de :))aşırıya kaçmadan bir mini tost yapayım dedim ama şahane oldu var ya sizde yapın parmaklarınızı yiyin dicem :))yemeyin,mini tostunuzu yiyin,valla benim hoşuma gitti,bende sadece sizinle paylaşmak için yazıyorum bu satırlarımı :)şimdi veriyorum minitostun tarifini :))
kepek ekmeğini dilimlenmiş halde aldığımız için 2 dilim kepek ekmeği
bir küçük domates ve ben domatesi kesip bir dilimi yuvarlak şekilde kestim
isterseniz salatalıkta küçük dilimleyip 1-2 parça koyabilirsiniz salatalıkta(kepek ekmek dilimi küçük olduğu için)
2 tane sosis biraz tost makinasında ısıttım
üzerine isterseniz bir kaç damla ketçap veya )mayonez)sevmiyorum pek mayonez :(işte bu kadar mini tostum herkese tavsiye ediyorum,zayıflamak isteyenlere yani :))kendimi mahrum etmiyorum,herşeyden azcık azcık tadıyorum,böylelikle güzel,alımlı,çalımlı bir genç kız oluyorum :)heeh şöyle işte :)çok muhabbete daldım,biri beni resetlesin yoksa yazmaya devam edeceğim :)herkese iyi günler dilerim,herşey gönlünüzce olsun,iyi günler blogdostlarım,şimdi de merkeze gitmek için süsleniyorum bir genç kız olarak hazırlanıyorum,süslendim oturdum pc başına,minitostumun tarifini de verdim,bundan sonra bana kaçmak düşer,ASLI KAÇAR :))görüşmek dileklerimle...Hoşçakalın sevgili blogdostlarım :))

1 yorum: