30 Mayıs 2010 Pazar

Bir Hafta Oldu ve Bir Sene;gün,ay,yıl Doldu...


Geçen sene bugündü işte :) En güzel Sevgili Günlüğüm benim;Seninle birlikte geçen günlerim,üzüntülerimi,sevincimi,en güzel yaşadığım anılarımı hep seninle paylaştım,arkadaşlarıma anlattım biliyormusun,Hayatıma sen girdiğinden beri hayatımda çok şey değişti :)daha canlı,yaşamayı seven,herşeyden mutlu olan biri oldum,arkadaşlarım oldu senin sayende :)arkadaşlık kurdum,dostum oldu,sevenlerim oldu,hem öğreniyorum,hemde bildiğim şeyleri paylaşıyorum bence en güzel mutluluktur bu :)Seninle geçti her günüm,saatlerim,ay'larım :)hep seninle...Yakınımdaki dostlarımla paylaştım bu mutluluğumu....

Hep yapmak istediklerimi yaptım seninle birlikte,yazmayı,okumayı,gezmeyi,araştırmayı,aklıma gelen herşeyi Sevgili Günlüğüm İşte anlattığım bu konu Sensin....Seninle birlikte nice uzun Senelere yine...İhşallah hep seninle,en güzel anılarımı paylaşmaya,yazmaya devam edeceğim,Hayatımda değer verdiğim tek şey Sensin Sevgili Günlüğüm....Daha senin hakkında o kadar şey yazmak istiyorum ki :)) Siz Sevgili Blog Dostlarım;Sizleri de unutmuyorum :) Benim Günlüğümü takip eden herkese sevgilerimi sunarım,yine beklerim,yorumsuz da bırakmayın beni :)Daima Seviyorumm Sizleri...çOK ta güzel uydururum :) işte böylee :))

BLOGUM SENİNLE NİCE UZUN SENELERE İHŞALLAH :)) DAHA UZUNN SENELERE BİRLİKTE ve SİZLERLE BLOGDOSTLARIM :)) Herkese iyi hafta sonları dilerim....Hoşçakalın...Görüşmek dileklerimle....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder