26 Mayıs 2010 Çarşamba

Yıkım-Taşınma-Yerleşme-Yeni Adres ve Evimizde...


Nihayett yine sizle başbaşayım blogdostlarım,sonunda sizlerleyim :) sizleri çok özledim,büyük bir taşınmanın ardından,yerleşmenin ardından,yeni adresten güzel evimizden sizlere yazmaktayım,sonunda yerleşme de bitti sayılır,şuanda ben dinleniyorum,güneşin batmasıyla birlikte çayımı içiyorum ve bedenimin dinlendiğini anca farkettim,bir dakika olsun şöyle bir oturamadım.Bu sefer taşınmamız zor geldi bize annem o kadar eşya atmasına,dağıtmasına rağmen bitmek bilmeyen eşya,eşya,ahh şu taşınma mahvetti bizi 3 günde, pazar günü taşındık neyseki; :))bende ne zamandır güncelleyemedim günlüğümü,yorgunluk bir yandan,yerleşme bir yandan,eski evimizin yıkımı bir yandan derken,işler çoğalıyor,artıyor 2-3 gün bu olaylar sürdü,babam,annem ve ben bütün yorgunluk bu yüzden,sağ salim atlatdık taşınmayı,yerleşmeyi,yıkım bu haftasonu olacak.Bakalım bu önümüzdeki haftayı nasıl geçireceğiz.Sizlersiz de olmuyor alışmışım bir kere :))güncellemeye,sizlere İYİ AKŞAMLAR DİLERİM,Herşey gönlünüzce olsun :)Bu işler hep yorgunluk,heppp :)) şu halimle bile zor yazıyorum inan :))ama sizlerle paylaşmak istiyorum :))Çünkü sizleri seviyorum Blogdostlarım :))İYİ AKŞAMLAR,Öpüyorum sizleri Görüşmek dileklerimle....Hoşçakalınn :) :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder