11 Mayıs 2010 Salı

Birkaç günün Ardından...

Bir kıskançlıktır gidiyor,daha da sorun çıkartıyor,sen bizim ilk göz ağrımızsın ablacım,senin yerin başka bende Cerenim :)Ablasına güzel pozda veriyor tatlım benim
burada ablasına poz veriyor bıdık naz:)) :))
Uykuya gitmeden dayanıp TV bakıyor naz'ım bir eli ağzımda parmak emiyor bıdığım,bir yandan keyf yapıyor
üFf naz kokuyor diyorum ''burnunu tutuyor tatlım :))artık herşeyden anlıyor naz'ım
Sonunda artık geçebildim pc başına,ben geldim diye eve gelen gidenden hiç doğru düzgün dinlenemedim,oturamadım,birde üzerine grip oldum :( yorgunluklar anca oturunca anladım,nasıl yorulduğumu...geleli 1 hafta oldu,ilk fırsatım oldu cuma günüde ablama gittim.Artık Şehnaz'ımız 1 Yaşına bastı, :)sevinçliyiz biryandan,bir yandan da ablamızdan eziyetliyiz..Herkes beni çok özlemiş ''aşlı abacım , aşlı abacım diye kızlar peşimi zor bıraktı,kızlarla birlikte oyunlar,oynadık,birkaç hediye aldım sevinsinler diye işte böyle bundan sonra buradayım blogdostlarım sizlerle vakit geçirmeye,yorum yapmaya,hazırım :))şimdi fotoğraflarla devam edeceğim,Hoşçakalın görüşmek üzere :)))

2 yorum:

  1. Döndün demek.Neyse sağlık olsun.Belki bir daha ki sefere.

    YanıtlaSil
  2. evet dilek ablacım ihşallah ben gelemedim ama sizi beklerim muğlaya dilek ablacım :))

    YanıtlaSil