13 Mayıs 2010 Perşembe

Bu Mayısta...


Nereden başlayacağımı bilemedim doğrusu, Akşam-sabah taşınacağız,bugün muğla'ya saat 5'ten sonra ev bakmaya başlayacağız annemle beraber :) sevinsem mi,üzülsem mi bilemedik :)

Abimin işleri yoğun bu ara,Muğla Üniversitesinde de bir sürü olaylar oluyor,arkası bitmiyor :(korkuyoruz doğrusu :(Babamsa Ortacada çalışıyor hafta sonunda geliyor,belli de olmuyor,bazen geliyor bazen de gelmiyor annem ve ben başbaşa evde yalnız,sessiz,arada komşularımız bizi yalnız bırakmıyorlar tabi ki :)gelip gidiyorlar,bazende biz gideriz bahçeye ineriz yanlarına böyle geçer günlerimiz...

Bugün işte Müteahhit'ten telefon geldi 10-15 gün içinde taşının diye?Bakalım napacağız Babam'da olmayınca pek napacağımızı bilmiyoruz ama biz ev bulma telaşındayız,bugün ev bulacağız,temizlik,toplarlanma derken varır bulur 1 haftayı değil mi?Projemizde çıktı bunu sizlerle paylaşmak istedim,kendi ellerimle çizdim sizlerde görün istedim blogdostlarım :))

Malum,bizim evin yani mahallede sorunlar çoğalıyor sanırım duymuşsunuzdur haberlerde Muğla Üniversitesinde çatışmalar var,çok korkuyoruz,hiç buralarda olmaz diyorduk,ama oluyormuş belki bugün ablamlarda kalabiliriz,çünkü mahalleye giriş-çıkış kapatılacakmış,olaylar git gide büyüyecekmiş sanırım :(Allaha Emanetiz napalım şimdi :( olanla ölenin çaresş yokmuş :) :) umarım bu aksilikleri de atlatırız tahminim :)bunu sizlerle paylaşmak istedim blogdostlarım,herşey gönlünüzce olsun,Cebiniz paralarla dolsun Aminn :) :) :) ne güzel de dua ederim sizlere Hoşçakalın...... See You Again :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder