11 Temmuz 2010 Pazar

''Aşlı Aba''Seni ÇoK ÖzlediK...

Akıllı Ceroşum benim :)Aşlı Abasını Çok Severmiş :))
Bu programı çok sevdim kullanışlı bir yapısı var.

fotoğraflarımız bol bol burada mutfaktayız :)işte ortalığı karıştırmaya çalışıyor :)

Naz artık yürüyor,tembelliği yine üzerinde ama :))

Ablasını çok özlemiş :)bıdığım bana da güzel pozlar verdi,ablada çekti :)


Perşembe günü,ayşen ablama gittim,malum herkeste bir düğün telaşıdır gidiyor,düğün için memlekti Umurlu'ya :))2 haftadır memleketindeydi :)Salı sabahı geldi bende Perşembe günü oraya ziyarete gittim.Ayşen ablam ve Kızlar beni çok özlemişler :)Kapıdan girer girmez,boynuma atıldı ceren ''aşlı abla şeni çok öjledim''öpmedik yerimi bırakmadı taklım benim :))kuağımdan inmedi hiç :))o kadar çok mutlu oldum ki;beni ne kadar çok sevdiğini anladım :))''naş'da(Naz)öjledi,annem de,bende çok öjledim aşlı abamm'' diye.O gün çok güzel geçti,hepimiz için.Bende kızları ve ayşen ablamı gerçekten özledim :))Çok güzel zaman geçirdik,oyunlar oynadık,şarkılar söyledik,yedik,içtik,çok güzel dakikalar geçirdik,O güzel dakikalardan çok çok kareler var.Bol bol fotoğraflar çekildik.:))Şimdi o fotoğrafları koyacağım.Hoşçakalın..İyi Pazarlar Diliyorum.....


Bugün Çok sıkıldım,hemde çok :(sıkıldım,sıkkınım,boğulacak gibiyim,böyle çıkıp gidesim geliyor,Benim Kısa bir tatile ihtiyacım var sanırım..Fazla sıkılmamak için bilgisayar başına geçtim,belki sıkıntımı atarım diye:( İşte Böyle...Pek atamayacağım Sanırım,Belki fikrimi değiştirebilirim,1 hafta sonra Datça'ya gitmeyi planlıyorum,Bakalım neler olacak,şimdilik benden bu kadar Hoşçakalın...İyi Tatiller... :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder