7 Temmuz 2010 Çarşamba

Sadakatin Böylesi...

Dün bir dergi aldım,Derginin adını vermeyeyim:))Reklam olmasın ama derginin kapakcığındaki Dini birkaç söz yazıyordu.Benim ilgimi çok çekti dergiyi aldım.Eve geldim okumaya başladım,inceledim dergiyi,orta sayfalarda çok etkilendiğim bir köşe yazısıydı bunu sizlerle paylaşmak istiyorum :);
''Tevbe etmemin ve tasavvuf yoluna girmemin sebebi şudur;
Bir atım ve köpeğim vardı.Her gün avlanmak için Cezayir şehrine giderdim.Bir de ahşap bir kabım vardı,onunla da süt içerdim.Yine bir gün bu kapla süt içecekken köpeğim havlayarak üzerime geldi,sütü içmeme engel oldu.Sürekli haylıyordu.Tekrar içmek istediğimde yine engel oldu.Üçüncü defa denediğimde yine mani oldu ve sütü kendi içti.Az sonra hayvan şişmeye başladı ve çok geçmeden öldü.
Sonradan,o sütten bir yılanın içtiğini gördüğü için köpeğimin bana mani olduğu,benim için kendisini feda ettiğini anladım.Bir köpeğin bile sahibine böyle sadakat göstermesi beni sarstı.Yüzümü sahibime dönmem gerektiğini anladım,tevbe edip tasavvuf yoluna girdim''.

2 yorum:

  1. güzel bir örnek, etkileyici sahiden..

    YanıtlaSil
  2. bende bu yazıdan çok etkilendim :)onun için blogumda paylaşmak istedim :)

    YanıtlaSil