6 Temmuz 2010 Salı

Bir Cumartesi Günlüğü...



Hırçın Dalgalar

Küçük dalgalar




Mavi Mavi Masmavi,gözleri boncuk mavi,bir gördüm,sevdim onu,çok şirin bir kız yani :)


Bu cumartesi günü annem,babam ve ben Gökova'ya şöyle bir turlamaya gittik.Gittiğimiz çok iyi geldi evde sıkılmaktansa :)Sahil kenarında gezinti yapa yapa çay bahçesine doğru ilerledik,çayımızı içtik,Gökovamızın havasını içimize çektik :)Denizin esintisiyle serinledik,Bende o an'ı ölümsüzleştirdim başladım fotoğraf çekmeye :)Sonra yan masaya bir aile geldi.3 kız çocuğu,annesi,babası,dedesi,artık anennesimi,babaannesimi bilemem birkaç tane daha bayan vardı.Aman allahım masmavi gözleri var kız çocuğunun karşıdan böyle ben buradayım diyor sanki :))küçük kızlara dedesi kıyıya sandalye koydu,ve kızlar sıralandı oturdular :))çok tatlıydı birisi siyah saçlar,mavi gözler,aman allahım o kadar mı tatlı olur bir kız çocuğu :)Maşallah allah özenmiş te yaratmış :))Oturduk,sohbetlerimizi yaptık,gülüştük :)öyle böyle,ordan,burdan,şurdan derken saat gelmiş 20:00'ye bizde kalktık,sahil kenarından yine yürüye yürüye arabamıza ilerledik :))ve mutlu son evimize geldik :)Hoşçakalın...İyi Haftalar Dilerim Sizlere...

3 yorum:

  1. tatil konulu postları görünce istanbulda zor duruyorum gerçekten :))

    YanıtlaSil
  2. :)öyledir, sende kaçamak yap istersen:)

    YanıtlaSil
  3. ne iyi yapmışsınız suyun yakınında olmaya bayılıyorum hele de böyle güzel kareler de oluyorsa : )

    YanıtlaSil