28 Ağustos 2010 Cumartesi

Anennemin Duasıyla,Ceren'nin Elleriyle...


Merhaba BlogDostlarım;nasılsınız,ben bugün sıkılıyorum nedense,elime kahvemi alıp,bilgisayarın başına oturdum,yudum yudum içip,günlüğümle ilgilenmekteyim.İçimde bir sıkkınlık ama hayırdır ihşallah diyorum kendi kendime...İçimdeki sıkıntıyı atmak için napacağımı şaşırmış haldeyim,bir de Cumartesi olduğu için herhalde,eve geldiğimizden beri gelen giden alışmışım kalabalığa,bir anda sessizlik ve kimsenin gelmeyişinden olmalı bu sıkıntı...20.08.2010 tarihinde Anennemin evindeydik.Tabi ki her günüm benim Cerenle geçirdiğim için,hangi gün olduğunu dahi hatırlammıyorum.tarihi o yüzden yazmak istedim,evimize geleli yarın 1 hafta dolacak.Bazen oluyor arada böyle bir sıkıntı,herkeste olur sanırım.Yaşlılara Bakmak çok zor gerçekten Annemin ne yaşadığını ben bilirim orada....Neyse ki ;Anennem çok şanslı bir HaCı Anenne :))He birde Anennemin işi hiç bitmiyor arka arkasına.....Anenneme de çok alışmıştım bazen kulağıma bana seslenişi geliyor,hemen bir kendime geliyorum.Alıştık ya evde de sanıyorum anenneciğimi...:))''Hacım''diye seviyorum bende :))

anennem:''asslııı'' '' Gelive Baken''

ben : ''efendim anneanne'' ne istiyorsun'' diyorum

anenem: ''dilim dudağım guruyu vedi accık bişiler alıveri gel'' :))

Yazık napsın akşama kadar yatıyor,sıkılıyor arada konuşu veririm,hoşuna gider,her günümüz böyle birşeyler içmekle geçer anennemin :))Anennemin ağzı çok dualıdır,eder,allah bilir ya,hiçbir kere ağzından eksik etmez...Bana bile o kadar dualar etti ki;
Ne zaman Anennemin oraya vardıysak,belki eve dönünceye kadar bi o kadar bana dua etti,Allah'ta Anennemin o ağrılarını kessin diye bende gece gündüz dua ettim.


Cerenimle geçen günlerimizden birkaç fotoğraf hatırası :))

Ceroş hanım Zuhal Teyzesine yardım etti,o topan parmaklarıyla Börülce doğradı,bende o güne bir şahitlik yapmak istedim,arkasından büyük bir şımarıklıklar :))Mesela Koltuk Tepesi :))resimde görülüğü gibi, :)

Ceren:''Cuha Teyze '' bende yapabilimiyim?''

Zuhal Teyzesi : ''tamam yap ceren''ama benim gibi yapacaksın''

Ceren : '' Naşıl'' şöle mi? Cuha Teyce'' :)

annem de ''evet'' Aferin bak aslı ablası nasıl yapıyor ceren gördün mü? Aynı Cuha teycesi gibi..

aslı ablasının elinde fotoğraf makinasından nereye :)) ''Gördüm,parmaklarıyla içinde çıkarıyor''diyorum Ceren'den bir kahkaha koptu ama anlamadım,komik olduğunu anlamışta ondan :)küçük hanımefendi :))kardeşine de :
Ceren : ''Şen yama Şinaş yapamaşsın,Cuha Teycem gibi.''Bak ben naşıl yapıyorum,coy coy( zor zor)yapamazsın diyor,he birde ''eline şümee sen Şinaş ''diyor :))gülmekten kırdı geçirdi bizi İkiside :))Şımarık Tontişlerim benim,çokta özleyiverdim şimdiden..fotoğraflarına bakarak avunacağım napalım şimdi :))

2 yorum:

  1. hayır canım facebook ta yokum,blog yetiyo bana ıhtıyac duymuyorum facebook

    YanıtlaSil
  2. peki teşekkür ederim :)ben zaten sormak istedim sadece

    YanıtlaSil