26 Ağustos 2010 Perşembe

Artık Evimizde :))

Kuzucuklar gitti ama fotoğraflarıyla avunuyorum bende:)kendileri gitti,bende fotoğrafları :)şımarık Naz Hanım 15 aylık oldu,ablamız 4 yaşında öyle böyle geçiyor zaman işte :)
Size Bu fotoğrafı göstermek için çektim arkadaşlar :)Sizce Neye Benziyor Bu Biber?

..ÇOK DİKKATLİ BAKIN..

Ben neye benzettim biliyormusun.Anne karnındaki Cenin'e benziyor,nasıl birşeydir bu böyle aklım hayalim durdu,çok şaşırdım bunu görünce ama şaşılacak gibi birşey..Çok şaşırılacak bir fotoğraf,bunu sizlerle paylaşmak,yorumlarınızı beklemekteyim :))

Nihayet şu ardı sıra bitmeyen,şafak saydığım anneannem'li günler bitti :))bitti de ne oldu,yorgunluk,bitkinlik, sıcaakk..
Eve geldik,sevinçliyiz tabi ki;''Şunu öğrendim,İnsanın kendi evi başka''gerçekten bu çok doğru :))evine geldin mi?herşeyi istediğin gibi yaparsın,istersen yamazsın bu bize kalmış birşey öyle değil mi?Arkadaşlar :))Artık anennemi Teyzeme emanet ettik,emin ellerde :))Ayşen ablamda :))minik kızların annesi,tabi ki ben gidince dayanamadı memleketine gitti :)bir haftalığına :))Aydında...
Naz 15 aylık oldu kuduruyorlar başka işleri ne ki tabi ki kuduracaklar,Neyse bende başka konudan başka konuya dalıyorum :))Herkese İyi Günler Dilerim :))Hoşçakalın...

4 yorum:

  1. Evet ben de cenine benzettim biberi, böyle mi yetişmiş bu biber, nerden buldun :)

    YanıtlaSil
  2. valla komşumuzun tarlasında yetiştiriyor,bizde kışlık hazırlık yapıyorken bu biberi o zaman ilgimi çekti aldım ve cenine benzemesi bir mucize gibi..

    YanıtlaSil
  3. canım merakını gıdereyım bloga gunluk hayatımı yazıyor olmam arkadaslarımı bıraz gerıyorda onu tartısıyoruz sureklı

    YanıtlaSil
  4. anladım ışıl abla :)teşekkür ederim söylediğin için bazen bendede oluyorda tartışma o yüzden sordum

    YanıtlaSil