20 Ağustos 2010 Cuma

Ceren ile

Bizim evin önünde yalnı ayak koşarken düştü,ve poz vermekten de kalımıyor :))bende bu günlük bu kadar Herkese iyi Hafta sonları diliyorum.Hoşçakalın :))
:))Şirinim benim

gülüşünden güzelim,ablasının şımarığı
Ceren'le bahçedeyken
Bahçede :))
Yaralı Kuşum benim,Koşarken düşerse her bahçeye çıktığımızda olacağı bu,her seferinde illahi bir yerleri kanayacak,düşecek,kısacak,illahi birşey olacak
Geçen Haftadan bu fotoğraflar bayağıdır günlüğümle ilgilenemediğimden fazla giredemiyorum
Ceren hasta oldu,Küçük nazımız da 14 aylık oldu
Çarşamba günü hasta oldu cerenim :(ateşlendi,kustu,halsiz,solgun bir ifadeyle yatıyordu kuzucuğum benim
Ablasının Penceresinin Kuşu
Bahçedeki fotoğraflarımız ve evde plates yapıyor cerenizma :)
Bahçede kudurduğu haller :))
Sakızıyla cerenim :))
3 dakika arayla sakız verdim,kabından çıkaramayınca,alt foto :))çıkarttıktan sonra :)üst foto bu fotoğraflar çok hoşuma gidiyor :)

fotoğraflar çok olunca tabi bende üşenti :)hep kolaj yaptım artık birkaç foto hariç :)bu fotoğraftada ''aşlı aba ben toşt oldum''beni çekeymişin''diye diye gelde çekme :))sevdiriyor kendini prensesim benim
İşte yeni pozlarından biri buda :)
Gülmek onun için bir oyun,hemde çok gülüyor :))kızım niye gülüyorsun diyorum,hehehe diye gülüyor,ablasının gülü :))işte böyle zaman geçiriyorum Ceroşumla..
Sakız çiğnemeyi çok sever''şakış verirmisin aşlı aba''diye ister.Geçenlerde verdim sakızı eline neyse çiğniyor,bazen elinde oynuyor kızdım ona elinle bir daha oynadığını görmeyeyim dedim,mikroplar vücuduna yayılır hasta olursun diyorum.''tamam''dedi küçük hanım ama nerde ablasının sözünü tutmadı,oynarken sen burnunun içine sok :))bir yandan gülüyorum,bir yandan sinir oldum,nasıl çıkarayım annesine söyledim,cımbızla aldım artık ama :))bendeki korku bambaşkaydı,kendi de korktu tabi ki;birdaha asla dedim vermeyeceğim

Elimde fotoğraf makinamla dolaşırım bende :)bana böyle poz verir :)

Bize geldi mi?mekanına gider hemen minderin üzerine çıkıp pencereye çıkar,Pencere Kuşum derim bende,beraber oyun oynarız artık..
Merhabalar :)Yine ben kaçamak yaptım :)oturdum günlüğümün başına,vakit geçirmek için geldim buraya.Çok çok fotoğraflarım var,dosyalarımdan taşıyor neredeyse :)ama hep cerenimin fotoğrafı doldu taştı :)Hemen hemen hergün Ceren ile zaman geçirdiğim için ceren ile ilgili fotoğrafın olması normal bende :))Karşı karşıya evlerimiz,''aşlı abaaa''diye hergünkü sabah kuşum benim böyle seslenir bana :))

1 yorum: