19 Ağustos 2010 Perşembe

Ve Fotoğraflar :))

İşte Ablasına en güzel verdiği poz,ablası da dayanamaz ve fotoğrafını çeker tatlısının :))benden bu günlük bu kadar fotoğraflarımı yükledim,daha var,çok çok video-fotoğraflar bunlar sadece Nailime ait olanlar :))Herkese İyi Günler Dilerim,Hoşçakalın,Beni yorumsuz Bırakmayın :))güzelce de uydurdum,duma duma dum,ben gidiyorum :))yazdıkça yazacağım ben kaçıyorum :))
Ablasının Gülü,tatlım benim,buna gülmek o kadar yakışıyor ki;,insanın sıkıntısını unutturuyor :)

Eve vardık,balkonda soyunduk,çıplak vaziyette bisiklet bindik,küvetimizi doldurduk,''bıcı bıcı''yaptı Nailim.Sonra ''cıp cıp''oynadı :))ablası fotoğrafını çekti :))
Vee taş oynamanın sonu,güzelce basaklı bir şekilde eve döneriz :))cocuklar niye bu kadar çok sever taş,toprak oynamayı bilemiyorum doğrusu :))gerçi çocukluğumda bende oynamışımdır umarım :)

Dükkana gittik geze geze,bol bol taşlarla oyun oynadı, bir de üzerine kirleniyoruz :)) araba sürdü gördüğünüz gibi :))bunun videosuda var,sonra sıra onlara gelecek gülmekten kırılıyorum :))

burada Küçük Afacan'a benzemiş aynı şapkadan sanırım :))

Sıkıldıkça balkona attık kendimizi,oturup çayımızı yudumladık,Nailse bisikletine bindi.

Aslında her bir fotoğrafın anısı çokta yazmak çok zor geliyor bana,üşeniyorum az da olsa,bu fotoğrafta Nail'e evde başbaşa,balkona girip çıkıyor,''doşu doşu'' diye komşu'ya sesleniyor,sonra da komşu annesi çıkıyor,sevimli bir yaşlı teyze''oğluum''diye sesleniyorlar karşıdan karşıya öyle vakit geçirdik zaman zaman.

Numaralı Liste



Gülüşünden güzelim benim


Kıl Kuyruğum benim

Sonra kuaföre gittik,güzelce traş oldu,yakışıklı oldu :)yakışıklım benim

Sallana sallana,başı döndü,daha gittikçe çıkmak istiyor hamağa,yaz günü yerlerde yaş tabiki;''Nail tutun''diye bağıra bağıra bende,Oğlum bi dur,güzel otur ben seni sallayayım diyorum :)''ıınn ıınn''diye sallandı artık,gülüş,oynayış sonra sen düş''oğlum bi dur dedim sana değil mi?ağladı artık bana ne faydası var,abla sözü dinle diyorum :))gülüveriyor sonra da kendini sevdiriyor tatlım benim :)

Tatlım benim,şımarığım :))

böyle bana baktı,börülce gözlüm :))

Bir tatilimide böyle Nailim'le geçirdim,oradan oraya gezdim dolaştım :))

sallandık,düştük, :))

bu fotoğrafta,bana poz verirken düşecekti az kalsın,yamukta oturmuş yere çakılıyordu :))

Ve işte sevgili nailim,taklım benim,hamak keyfi yaptık terasta :)oynadık düştük kuzucuğumla beraber

Tatilim fotoğraflarımın yarısı Nail'e ait :))olsun ablasının gülü,Uzuun ara sonra yolumu buldum :))özledim sizleri hemde çokk :))Nasılsınız Arkadaşlarım,valla ben iyiyim :)haftaya salı'ya evimize döneceğiz artık :))Biraz vakit buldum şimdilik Tatil fotoğraflarımı unutmadan koymak istedim.Biraz Nail'e aslında,biraz değil hep nail aslında :))napayım tatlımı çok seviyorum

2 yorum:

  1. MAŞALLAH NAİL'E

    lenbacım evet çocuklar insana huzur veriyor. Nail çok şanslı onun bukadar çok seven bir ablası var.

    YanıtlaSil
  2. evet öyle oluyor,hemde çok seviyorum :))

    YanıtlaSil