7 Eylül 2010 Salı

Neden?? :)))

Cerennn :))Dün Ablama gittim,kısa bir ziyaret ettim :))Cerende TV bakıyormuş.Caillou'ya bakıyormuş tatlımm :))birlikte baktık,dövüş,oynayış,Gözüme takılmadı değil şu caillou'nun kelliği :))''Cerennn'' diyorum
Ceren :''efenimm Aşlıı abağ''diyor
Ben soruyorum : Bu Caillou neden kel??
Ceren : ''Erkekleyin Sacıı Omaş aşlıı aba''diyor küçük hanım :))
''Ama neden öyle diyorsun'' diyorum,''Babanın saçı varya''benim babamın da var'' diyorum.
Ceren düşünüyor düşünüyor sonra ne dese beğenirsiniz :))gülmekten kırdı geçirdi beni hanımdudu :)))
Ceren : ''Daliba(Galiba) benim sacımı keştiğim gibi keşmiş Aşlı aba''annesi ve ben şaşkın şaşkın baka kaldık öylee..Tabi Caillou'dan bahsettikte ne oldu.
Hemen koştu Odasına ''Nuna Teycesi Cayyu tişö almış onu giyinmeye gitti kuzucuk :))
Aslı Ablasına Caillou tişörtünden pozlar vermeye başladı,bende çekimde :))poz veriyor işte küçük hanım,Caillou hastasıı çocuk ya anlamadım gitti :))Caillou caillou diye dilinden düşmüyor.
Soruyorum Caillou'nun kardeşinin adı ne:''Roşi(Rozi)ymiş :))
Caillou'nun bide pişipişi vaymış :))Adı ne :gıbırt :))Sonra baktık beraberce :))muhabbetler ettik,oynadık dün bütün günümü Cerenle geçirdim..Ve benim günüm böyle geçti ve bitti :))Bugünlük bende bu kadar Cerenimin Pozlarıyla sizi Başbaşa bırakıyorum
.......HOŞÇAKALIN.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder