7 Eylül 2010 Salı

Herkese İyi Bayramlar Dilerim...

Merhaba Blog Dostlarım;Günlüğüme biraz ara vereceğim Çünkü Tatile gideceğiz,bir süre sizlerle olamayacağım :((Ama yine arada sizin bana yaptığınız yorumlara yanıt vereceğim :)Arefe günü çıkacağız.Şöyle bir İzmir turu,dönüşte Bodruma sapacağız biraz estirip geleecğiz buna çok ihtiyacımız var.''HERKESE İYİ BAYRAMLAR DİLERİM''...
''ALLAH'IM!...BEN ŞU ANDA BU MESAJI OKUYAN KULUNU ÇOK SEVİYORUM...SEN DE SEV!...RAZI OLANA KADAR ONU YAŞAT....EY RABBİM!....ONUN HAKKINDA HAYIR OLANI,GÖNLÜNE RAZI OLANI,HAKKINDA HAYIRLI EYLE...
RABBİM!...ONU HER TÜRLÜ KÖTÜLÜKTEN,MUSİBETTEN KORU....
TEK BİR SANİYE BİLE ÜZÜLMESİNE İZİN VERME...ONA ÇEKEMEYECEĞİ DERT VERME!..
ONU DOĞRU YOLDAN HİÇ AMA HİÇ AYIRMA!....AMİN...BAYRAMINIZ MÜBAREK OLSUN
İYİ GÜNLER DİLERİM ARKADAŞLARIM,....HERKESE İYİ BAYRAMLAR....
YOLCULUK YAPAN HERKESE HAYIRLI YOLCULUKLAR DİLERİM
..............HOŞÇAKALIN...............

5 yorum:

  1. Hayırlı yolculuklar iyi bayramlar

    YanıtlaSil
  2. iyi tatiller ve hayırlı bayramlar olsun sizede güzel dua için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. ÖNEMLİ DEĞİL :))HEPNİZE İYİ BAYRAMLAR DİLERİM :))SAĞOLUNN :))

    YanıtlaSil
  4. ama yaaaaaaaaa....
    o kadar da güzel yazmıştım ki...
    Şaşkın blog hata verdi.
    İyi tatiller canım.
    Dua içinde teşekkürler.
    Sanırm artık daha sık yazacağım.Yani inşallah...

    YanıtlaSil
  5. ihşallah görüşmeye devamm :))dilek ablacım :))öpüyorum kızları ve seni SEVGİLERR :))

    YanıtlaSil