16 Eylül 2010 Perşembe

Hastayım,Yaşıyorum....


Merhaba blogdostlarım;sormayın nasıl geçti bayramın diye :))Aslında çok güzel geçti güle eğlene ailece,bayramın 1.günü Anenneme,teyzeme,Köydeki anenneme,dayımlara vs.. yani tüm büyüklere ziyarete gittik.Bayramın 2.günü ise;Bodrum'a yola çıktık sabahleyin erkenden,gezdik,tozduk,alışveriş yaptık,yedik,içtik,eğlendik,dolaştık :)bende elimde fotomakina ile çekimlere :))anlayacağınız :))oradan yola çıktık doğru sora sora Türkbüküne orada da gezdik,dolaştık,yedik içtik,miss gibi havasıyla yudumladık ailece Türkbükü çayını :))zaten artık geç oldu,vakitlice evimize gittik.

Bayramın 3.günü;sabahleyin kahvaltımızı ettik,hazırlandık doğru Marmaris yolunu tuttuk :))Marmariste de dolaştık,gezdik yine :))Çok yakın aile dostumuzu ziyaret ettik,oturduk,öğle yemeğine davet ettiler,sonra hepbirlikte Marmaris sokaklarında dolaşmaya devam ettik.böyle güzel günlerimiz geçti gitti.Akrep yelkovanı kovaladıkça,bizde evimize döndük çok geç olmadan..

Arefe günü;gecesi saat:02:35 saatlerinde 40 derece ateşle,baş ağrısıyla gece :(allahım nasıl bir ağrı ama böyle başıma kaldırmaya gücüm yok :(Allah kimseyi hasta etmesin çok zor,annemi gece dayanamadım 4'e kadar bekledim belki geçer başımın ağrısı diye..Ama geçmedi...kaldırdım annemi Gece Doğru Acil'e Gittik....İğne yaptı doktor bey...Boğaz ağrısı,40 derece ateş,baş ağrısı,şikayetlerimi anlattım.''Doktor:Boğaz Enfeksiyonu geçiriyorsun''Boğazın da İltihap Var''dedi...İlaç yazdı,sabaha karşı iğnenin etkisi gelmeye başladı ve uyumuşum artık....İlaçlarla bir Bayram geçirdim.Ama çok şükür iyiyim artık :))gülebiliyorum,ayağa kalktım,ara sıra yine dinleniyorum.Benden bu günlük bu kadar.Bugün Müsafirlerimiz gelecek mutfaktayım ara sıra PC başına geçip bakınıyorum,kimler ne yazmış,ne yapmış diye....Güzel bir kurabiye yaptım,poğaça yaptım ıMmm.. Missler gibi kokuyor :))yememek lazım,kilo alırım yoksa..ama zaten yapmaz olalı neredeyse 3 ay oldu. :))maşallah bir yapıyorum 1 günü bırak abim,babam olunca 1 saat bile durmuyor yaptıklarım :)))Neyse laf lafı açıyor :)))yazacak,koyacak çok fotolarım var,ama sonra koyacağım....Herkese İyi Günler.....Hoşçakalın Arkadaşlarım.....

8 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. ALLAH RAZI OLSUN SİZDEN TEK İSTEĞİM bu mesajı nasıl yayınlanıyorsa ben bilmiyorum diğer kişilerede ulastırmak www.duakapisi.com www.duadostlugu.com gibi bircok sitede yardım duaları geliyo kücük kardeşimiz icin.bu sitedende yardımcı olurmusunuz acaba ?KUSURA BAKMAYIN YORUM YOLUYLA MESAJ GÖNDEREBİLİYORUM SADECE

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun, dikkat edin kendinize

    YanıtlaSil
  5. büyük geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  6. sağolsun arkadaşlarım :))sizin sayenizde ayağa kalkmış bulunmaktayım :)

    YanıtlaSil