17 Eylül 2010 Cuma

Şimdi Kreşli Oldukk :))


Artık Ceroşum Kreşe gidiyor Salı günü 1 hafta olacak,umarım çok çabuk alışır,zorluk yaşamaz kuzucuğum :))bugün ablama yolum düştü kreş hediyesi aldım cerenim'e..Hem onu verdim,cerenimi merak ettim,neler yapıyor,nasıl okul durumunu nasılmış diye?Ayşen ablamla biraz lafladık,sonra doğru eve döndüm ;))öğleden sonra da arkadaşıma oturmaya gideceğiz annemle beraber bugün ceroşumun hakkında not düşmek istedim,Ablamın evi'de o kadar sessiz ki;ceren'nin yokluğu belli yani;ama kuzucuk yine yapacağını yapıyomuş annesine.. :))o kadar olacak artık..


Annesini arıyormuş ara ara birde tuvaleti geldiğinde :))olacak artık bu kadarı,alışana kadar...


Dün teyzesiyle konuşuyormuş telefonda;


Teyze : ''Cerencik nasıl gidiyor,sevdin mi okulunu?'' demiş.


Ceren : ''Ama teyjeciim ben naş'ı,annemi çok öjlüyorum'' demiş kuzucuğum :))Sabahları babasıyla gidip,öğleden sonra 3:30 gibi ablam alıyormuş okuldan bu olayda ceren'nin çok hoşuna gidiyormuş,Ayşen ablam birde şu ''yemek sorunu'nu seviniyor en çok okulda yemeğini yediği için Seviniyor,Ceroşum Bak seni herkes çok seviyor tatlım :))SENİ Aslı ablan da çok seviyor Ceroşum :))Herkese İyi Günler Diliyorum,kısa bir nottu bu :))Herkese Sevgiler :)))HOŞÇAKALIN....

1 yorum:

  1. Benim kuzum da kreşli oldu. Hadi bakalım kuzular, iyi vakit geçirirsiniz umarım...

    YanıtlaSil