1 Ekim 2010 Cuma

Bu Sana ((:


Günaydınn Arkadaşlarım :))Bu güzel hafta Sonuna...Uykudan Kalktığım gibi doğru buraya :))Bir kere de Sabah Yazmak nasıl birşey olacak diye..Dün Kısa Ziyaretimin Ceroşum'um bana Hediyesiyle bir post yazmak istedim...Bir Kağıda Çizmiş çizmiş :))''Sana bir söpüzüm(Sürpriz)Var,Aşlı abacım'' :))Beni Çok Şaşırttı bu hareketiyle Ceren,bende ceren'e küçük bir hediyle gitmiştim,Kareli Küçük boy Bir defter alarak :) O kadar sevindi ki;galiba Sevinç üzerine bana küçük sürpriz hazırlamış ablasına...Mutfaktaydık,yanımıza geldi :)''Aslı abacım göşleyini kapamışın? :))diye...Bende kapattım elbet..''Bu Şana'' diye o küçük tükenmez mürekkebi olmuş elleriyle tutuşturdu elime :))Çok güzel bir anıydı bence...Sonra ''Aşlıı aba bu şen,bu da benim,benim yanımdaki de Naş'' dedi..Bizi Tekrar şaşırtmaya devam etti.Bir günümde böyle geçti :))İyi Hafta Sonları Dilerim....Hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder