4 Ekim 2010 Pazartesi

Soda KoliK :))

((SodaKoLiK senii üfff Şu Poza bak bee)) :))
Mertt :)evet mert günaydın Blog Arkadaşlarım,geciken yazılarımı ve fotoğraflarımı koymaktayım.Geciktim biliyorum,ihmal ettim,başka şeylerle uğraşmaktan dolayı :))Bayramdan kalan bir post oldu bu :))ama koydum yani sonunda...Bayramın 3.günü Marmaris'e Aile Dostumuza,yıllardır bizim Kiracılarımızdı tabi ki Öğrencilik yıllarında..Hiç aramızdaki itibatı koparmadan geldik bu yıllara 2010'lara...Sonunda Erdal Meral çiftleri evlenir,bir mert oğlu olur,Mert :))4 yaşında bol bol güldürdü bizi Aile Bahçesindeki fotoğraflarda gördüğünüz gibi :))Şu Soda kolik halleriyle...Hep Uğraştık Mert ile... :))Lakap taktık Merdo'ya :))Soda Kolikk :))Maşallah bu yaşında ''luk luk'' içiyor sodaları yani :))Pes doğrusu ben bu yaşımda onun kadar tüketmiyorum :))yani..Her gün birer tane içermiş..Annesinin deyimiyle...Bize de bu durumda Maşallah demek düşüyor yani :))Güzel zaman geçirdik aile bahçesinde oturduk,çaylarımızı içtik,mert ise halen sodasını içmekte :))Muhabbetler edilmekte...arka arkasına...
İşte Bizim Merdo :))haliyle Sodacı :))Poz Vermekten de kalmadı :))

4 yorum:

  1. elada içer aslı cım.ama sadesini içer.bide soda değil de maden suyu içiyor.soda yapay ve zararlı asıl yararlı olan maden suyu

    YanıtlaSil
  2. ohh şunlara bak hele nasılsın zehra ablacım görünmüyorsun seni burada görmek çok iyi oldu beklerim arada ziyaretini Zehra ablacım :))Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. hergün bakırum sayfana merak etme.yorum yapmadığıma bakma.bu arada çektiğin resimler süper

    YanıtlaSil