9 Ocak 2011 Pazar

Bitecek mi ?


Gunaydinn sevgili Blogger Dostlarim,ben yine bir ugrayayim,bir iki satir yazayim da hatirlayayim yine bir kendimi dedim :))Valla yeni evimizde napalim temizlik sil supur,evin isleri,ayrica 2 evin isi bitmiyorr :))napacaksin mecbursun bir yere kadar....

Tasinali 25 gun oldu,yeni ev oldukca git gide guzellesiyor,insan daha bir hevesli oluyor birsey yapmak konusunda...

Geleyim su benim vazgecemedigim Kavagin Yeline :))Subat ta bitecek diyorlar ama nereye kadar dogru bilemedim dogrusu..Cok seviyorum fakat dizide git gide sacmalamaya basladilar,bu kadar da reyting varken de,ani bir dusus de yasanabilir,sanki ben yaziyorumda senaryoyu :))reytingleri bile cozdum :))Bir guven gidiyor,efe giriyor,yok guven geri donuyor,yeni bir baslangic gibi sallaniyor bu dizi de bitse de kurtulsam,artik eskisi gibi de zevkide kalmiyor,zivanadan da cikti ama :))seviyorum halen daha bakmaktan vazgecmiyorum,neredeyse favori dizim oldu,sonra Hanimin Ciftligi,Fatmagul vs...

Aslinda bagimlilik yapiyor bu diziler ne kadar izlemeyecegim desem de illa gidip basina oturuyorum,ne oldu kaldi,tipik bir dizikolik :))Valla bilmiyorum O kadar guzel dizi yapmasinlar bizde bakmayalim oyle degil mi?Bitecek mi bilmiyorum ama bitmesini istiyorum,dizinin eskisi gibi kalmadi tadi,efe gitti ama onun dedigi gibi...Hic birsey Eskisi Gibi Olmayacak ! Bu kesin..Hoscakalin Sevgili Dostlarim...yine Ugrarim ben :))Herkese Iyi Haftalar Dilerim...Hersey Gonlunuzce Olsun...

1 yorum:

  1. selam,gerçekten de ismi gibi oldu değil mi kavak ağaçları gibi bir o yana bir bu yana :)
    gerçektende "bu sefer dizilere takılmayacağım"diyor insan ama bi bakmışsın yepyeni reytingli bir dizi hoop televizyon başındasın yine:)

    YanıtlaSil