1 Ocak 2011 Cumartesi

Yeni Ev'lendikkk...


Odam,bu benim dünyam,Nail'in Köşesi,ablasının odasında,

Odam dan parça görüntüler
Selamm...
Selam günlük,selam canım arkadaşlarım :))Uzunn bir arayı doldurdum,ve nihayet artık burdayım..Selam olsun herkese,Hoşgeldin 2011 sen bize iyi geldin,bundan sonrada hep iyi gell...
Çok özledim sizleri dostarım sizlerden ayrı kalmak bana göre değilmiş,onu anladım...
Yazmayalı , unutacakmışım yazmayı :))Bir tuhaf geldi bana bilgisayar karşısına oturmak :))Ama sizlerin arasında kendimi iyi hissediyorum,İyi geliyorsunuz bana...

Artık şu Yeni evimize taşındık :))Mutluyuz , Huzurluyuz , taşınmak çok zor oldu bizde,yeterince zor,son olsun dedik O'da son oldu,Neredeyse 1 ay oldu sanırım blogger bakmayalı...
Yazacak,söyleyecek o kadar çok şeyler var ki;hep kuruyorum şunu yazacağım,bunu yazacağım diye...Ama hepsi şuan uçmuş durumda...Hatırlamıyorum :))Ama size güzel görüntüler veriyorum,benim dünyamın güzel odamın fotoğraflarını sizlere paylaşmak istiyorum...Artık benden şimdilik bu kadar,yine sizlerle olacağım blog dostlarım.....İyi Haftasonları Dilerim Sizlere.....
Hoşçakalın...
Allah Herkese bir ev nasip etsin,insanın içinde oluşan farklı bir duygu bence...

8 yorum:

  1. Yeni yılda, yeni sıcacık evinde, tüm yeni güzellikler sevdiklerinle birlikte senin olsun:)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle oturun yeni evinizde ;)

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun eviniz. Zevkle döşenmişe de benziyor.

    YanıtlaSil
  4. sağol emine ablacım :)),sağol buseciğim evett hemde nasıl güzel duygularla döşedim :))çok çok teşekkürlerr

    YanıtlaSil
  5. Aslıcım hayırlı olsun yeni eviniz.
    Bende seni özlemişim.Şablonun da güzel olmuş.Değiştirmişsin.İyisin dimi.

    YanıtlaSil
  6. sağol dilek ablacım :))seni burada görmek çok güzelmiş,iyiyim sizler nasıllarsınız :))

    YanıtlaSil
  7. Yeni eviniz hayırlı olsun. Ayrıca yeni yılınızı da kutlarım. ;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil