28 Haziran 2011 Salı

Şirin ve Yaramaz Bülbül'üm...

Nerelere daldın böyle küçüğüm benim
Güzel Bakışlım,şirin ve yaramaz bülbül :))


Oyun Yumağım:))

Merhaba blogdostlarım;kısa birkaç günün ardından burdayım.3 günlüğüne Datça'ya gittim gezmeye...





Bizim böcüğü,teyzesi,eniştesi ve ablası çok özledi,dayanamadık soluğu 3 günlük datça'da aldık :)


Güzeldi,gezdik,yüzdük,eğlendik,hoş vakitler geçirdik..daha böcüğüme doyamadan döndük neyse ki Paşamı Fotografladım bol bol :))İşte bol fotoğraflarımız :)

Bülbülüm benim,şakır şakır diller,sözcükleri pek anlaşılmasa da iletişim iyi :))İlk gün bol bol bahçede oynadık,doyamadık oyunlara :)İkinci günde ise;bol bol çizim aktiviteri yaptık,sayılar,renkler öğrendi..balkona çıkıp evin önündeki arabaları sayıyor teker teker biy-igi-üç-döyt-beş-atı-yeni-sekiş-dokuj-on vs..devam ediyor.Üçüncü günde ailece sabah gezmeye,yüzmeye gittik beraberce,bugünde böyle bitirdik,ama onlara olan hasretimiz dinmedi,halen onu Nail'imi özlüyorum :)Ablamı,abimi,açelyamı......Ama işte hayat bizi bunları gösterdi.....Uzak....Özlem....Hasret....Neyse benden bugün bu kadar,güzel bir post olacağına eminim :)'''Herkese İYİ KANDİLLER Dilerim'''Hoşçakalın...Görüşmek Dileklerimle.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder