1 Temmuz 2011 Cuma

Yoğun Günler...



Merhaba Güzel Blogger Dostlarım;


Dün gece Kına gecemizi de bitirmiş olduk :) çok güzel eğlenceli geçti....Annemin amcasının torunu evleniyor...Kına gecesi değildi aslında...Bekarlığa veda partisi gibiydi....Çok yakın akraba,dostlarını davet ettiler...Hoşuma gitti hemde çok bu davet ve de fazla kalabalık yok,hemde çok yakından tanıdıklarımız vardı.Geçen hafta da düğünlüydük,bu haftada....


Her hafta düğün,tabi ki bu da yakınlarımızın..... 2 Haftadır o kadar yoğun oldu ki,tabi tatlı yorgunluk bunlar,bakalım bizim başımıza gelirse nasıl bir yorgunluk olacakk :))acaba ??Yarın da düğünümüz var...Hazırlıklar yine başlayacak tekrardan....Bende bu günü fırsat bilip biraz yazmak istedim..Hafta sonu yine başladı ve bitecek,bu günler böyle su gibi geçecek...derken benim iş serüvenim başlayacak ne kadar güzel :))


Geçen haftasonundan bu yana,hiç bugünkü gibi dinlenmemiştim.....Herkese Bugün Hayırlı Cumalar Diliyorum...İyi Haftasonları Diliyorum....İyi Tatiller...Görüşmek Dileklerimle....Hoşçakalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder