8 Ekim 2011 Cumartesi

♥ Beni Mutlu eden şeyler ♥

Selam Blogdaşlarım ;

yine haftasonunda güzel bir yazı yazmak için,

Geçtim blog başına :)

Haftalar su misali,akıyor geçiyor günler,kovalıyorlar günler birbirini

böylece geliyor haftasonları.

Kendime mutluluk listesi yapmaya karar verdim,şu günlerde içimden geçenlerle

Şimdi de genek olarak beni kendi yaptığım bazı şeyler dışında,mutlu eden şeyleri bir bir yazayım dedim.Yazayım ki her gün bunlardan en azından bazılarını yapıyor olduğuma emin olayım :)

Yazmak = serbest bir biçimde,hayatımda olan biten ne varsa :)

Okumak

Film İzlemek

Fotoğraf Çekmek = bir vazgeçilmezim oldu :)

Ders Çalışmak

İngilizce Çalışmak ve Kitap okumak

Yürüyüş yapmak

Gezmek

Şarkı söylemek

Arada güzel kokulu bir Tatlı yapmak

Şimdilik sıra böyle,belki zamanla aralara başka konularda girebilir :)

...Herkese İyi Pazarlar Dilerim...

Sevgiyle Kalın.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder