6 Ekim 2011 Perşembe

Uzun Sürmüş Bir Günün Akşamı İle Muğla'da Sonbahar....

Merhaba blogdaşlarım,

Bugünün hatrına güzel bir mevsim yazısı yapmak ve güzel geçen günlerimlerin güzelliğiyle bir

yazı yazmak geldi bu akşam vaktinde,

İçimden dökülen sevinç,huzur,hafif serin Muğla akşamından

ve dilimden düşmeyen o duygusal eski şarkılar vs..

:)yani böyle anlattığım gibi içimdeki tatlı bir neşe-huzur,doğa sevgisi,serin bir muğla akşamlarının

balkonda,üzerimde uzun kollu bluz ve annemin kızken kullandığı ve kızına bana bıraktığı güzel delikli bir yelek :)balkonda sıcak çay ile içimi ısıtan o huzur işte bendeki,bedenimdeki dinlenme duygusu,ve önemle düzene koyduğum hayatım gözümün önünde,planlı yaşamlarım,

O kadar bu mutluluğun sahibiyim şuanda

Allah bu mutlu-huzurlu günlerimi hiç bozmasın,Herkesin dualarını kabul etsin Yüce Rabbim :)



Muğla da Sonbahar işte böyle fotoğraflarımda göründüğü gibi

Sarı yapraklar,

Sonbaharı çok seviyorum,Ama bize biraz giyecek konusunda beni birhayli çektiriyor bu günlerde sevgili Sonbahar :)ne giyeceğimi bilemez durumuna sokuyor git gide..

Muğlamız Bambaşka bir güzel memleketimizdir

Yaz'ı,Kış'ı,İlkbahar'ı ayrı bir güzellik ama Sonbaharı da bambaşka güzelliğiyle ortada

Benim ellerimle çektiğim bu fotoğraflarda gördüğünüz gibi...


HERŞEY GÖNLÜMÜZCE OLSUN


GÖRÜŞMEK DİLEKLERİMLE


İYİ TATİLLER DİLERİM BU SONBAHAR GÜNÜNDE


...SEVGİYLE KALIN...

2 yorum:

  1. ne kadar güzel bir yazı...okumaya doyamadım. ben sonbahar aşığıyım. Daha önce seni neden izlemeye almamışım hayret, sanırım gözümden kaçmış,harika bir blog.

    Kahve Dükkanı'ndan sevgiler Aslı..

    YanıtlaSil
  2. Tesekur ederim cok leyla ablacim :)bende beklerim her zaman blogunu ziyaret ederim :) iyi gunler dilerim size...

    YanıtlaSil