4 Ekim 2011 Salı

Buğlem'in Hikayesi....

Merhaba blogdaşlar,

ben arada yine kaçar,

Bu hafta içinde,hem dersaneye,hemde çekime yer verdim,çok ısrar bir telefonla koşa koşa

gittim Meliha ablamın yanına,değmiş onca güzel çekimim uğruna:))

Kelebek gibiydi Buğlem,çok neşe-gülücük sacıyordu aynı fotoğraftakiler gibi :)

Neyse ki,güzel bir çekimimi de tamamlamış oldum bu hafta içinden

en kısa zamanda yine burada,güzel yazılarımla görüşmek dileklerimle


Meliha - Eser Arıcıoğlu Ailesi'nin Biricik Prensesleri

BUĞLEM ARICIOĞLU

Pembe Topik Buğlem'e :)

Sağlıklı,Ailesiyle Mutlu,Huzurlu Yaşlar Dilerim

1 Yaş Doğum Günün Kutlu Olsun Minik Buğlem

Ömür Boyu

Nice Sağlıklı Yaşlara


En favori Fotoğraflarımdan birisidir.

Buradan Meliha Ablam'a çok Teşekkürler bana bu şansı verdiği için,

elimden gelen Tüm emeğime sağlık diyorum bende

Herkese İyi Haftalar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder