23 Kasım 2012 Cuma

Bir fotoğraf (: çekebilir miyiz?..

Şirinelerim benim :))
Epeyce olmuştu değil mi kızlardan bahsetmeyeli,Artık herşey çok çok değişti,
Kızlar bile :)
Huyları,kıskançlıkları,güzellikleri daha neler neler....
Uzuun bir tatil oldu hepimiz için,Ablam ve kızları Yaz girdi gireli tatildeydik daha doğrusu kızlar Tatildeydi :) 2 aydır görmüyordum ben,Geçen hafta geldiklerini duyar duymaz soluğumu orada almış oldum,Çünkü çok çok özlemiştim kızları :))
Onlarla,konuşmayı,oyun oynamayı,bana bilgiş cevaplar vermelerini bile dahi :)
Çokça hasret giderdik,en çok da fotoğraf çekilmeyi özlemişler :) ablasından...
Kocaman oldular artık,Ceren bu sene şu 4+4+4 sisteminden o da faydalanacak,Ablam istemese de...
Anaokullu olacak fıstığım,Küçük cimcimemiz de konuşmaları,hareketleriyle beni bihayli şaşırttı...
Ablası'nın kurdu,kunaz'ı olmuş anlayacağınız,
Bana birgün de anlatacakları bitmedi henüz,''eee''ııı'' diye diye...
''Aşlı aba''demeleri bile :)) Öyle bir keyfleriyle anlattılar ki,Tatilde olan bitenleri,
Naz'dan  kelimeler aynen böyle :) Aşlı aba biş o da oyun oynadık,Unay tecem(Nuray Teyzesi) bişe kova ağdı,biş işine(içine) doduduk abamla :))
Aşlı aba,Keşne(keşke) şende bicimle osaydın diye(dudaklar büzülür)Şehnaz'da Kelimeler fazlasıyla,daha neleri duydum neleri :))
Pratik : prakit
süpürge : sünüpeg
Nuray : Unay
Ceren : Şeyen
Neden : niyen
bunlar yarısı artık,aklımda fazlaydı ama unuttum,Ablasından çoğu şeyi öğrenmiş,huylar değişmiş,
Arada abla-kardeş çekişmelerde yaşanıyor,ben oradayken de,fazlasıyla yaşandı bu sorun :)
Kapıdan ben girer girmez,boynuma atladıklar ikisi de,Seni çok özledik Aslı abacım diye diye..
Kuzularım,bende sizleri çok özledim,Sürprizler ile gittim artık :)Sürprizler de,çikolata,büskivi felan..
Ceren de bana,Aslı Ablacım,en çok neyini özledim biliyormusun?
Beni özlediğini anlayıp,senin boynuna sarılmayı, ikincisi de
Senin beni fotoğraf çekmeni biliyormusun aslı ablacım,hemde çookk :))
Tatilde en güzel pozları,görüp öğrenip ablasına en güzellerinden pozlar vermek oldu Her ikisinin de...
Baksanıza pozlarına kızların :)) Tatlım benim,Ne de çok özlemişim sizi bir bilseniz,
Allah sağlıklı,uzun ömürler versin biri birinden güzellerim,,
Hepinize Hayırlı Haftasonları Dilerim,
Yakın zamanda görüşmek dileğiyle
Mutlu Pazarlar...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder