23 Kasım 2012 Cuma

Çözümlenmiş Matrah İşlemi# :)

Uzun bir aranın ardından dökülen satırlarım,iki haftalık bir serüveni bitirmiş durumundayım,
Tabi ki,yoğunluk hat safada,çalış sen yeter ki ,sınavlar arka arkasına,son derecede ilerlediğimi düşünüyorum,çok çok hesapta derinlere inince de :) işte orada azcık durup benim bu yazıyı gece gece blogumu özlem duyup yazı yazma moduna geçince,ortaya çıkan duruma :)) çözümlenen matrah denir heralde, :) Bu olayı burda da Muhasebe'ye bağladım ya daha nediyeyim kendime :) sıra da geldi '' CLOSED '' gerçekten kısa süreliğine böyleyim,
Pek yakında '' OPEN '' olurum :)) ama bana çokça zamanın fazlalığı lazım şu günlerde önemli benim için,sınavlarım olduğundan dolayı,
Aslında,şu aralar bloga özlem duyduğum için,yazıyorum bu satırlamı gece gece,ve sizleri sevgili dostlarım :)Sadece burada olduğumu bildirip,kısa bir süre yok(oluşum). olacağıma dair bir yazı oldu sanırım :) Neyse biraz daha fazla yazarsam Yine İşi Muhasebe'ye bağlayıp Stopaj'a çevireceğim çarparak :)) Çok şaşırtmadan sizi,hemde kendimi Nasılsa ; Matrahı buldum :))
Herkese Mutlu Günler Dilerim,
Pek Yakında
Yine Görüşmek Dileklerimle...
İyi Haftasonları,
Sevgilerle....
 


2 yorum: