23 Aralık 2012 Pazar

Nere(ler)desin..?..

Nasıl başlasam,nasıl anlatsam bilemiyorum,dilimdeki kelimeleri çözmek istiyorum :) şu anda Çok çok ara verdğimden dolayı nasıl kouyu nereye bağlayacağımı inanın çözemedim :))
Son sürat derslerim yoğunlukla geçiyor,o kadar çok yazmak istediğim var ki, fazlasıyla anlatmak istiyorum ama dilim fazla anlatmaya varmıyor :) sadece bir tebessümle anlatmak istiyorum tüm yaşadıklarımı...
Dersler çok sık ve ara sınavlarımız da var,artık az zaman kaldı derslerin bitmesine,
Çok yakın zamanda umarım yine,burada sizinle olacağım,
yazı yazmayı o kadar özlemişim ki,
O kadar bu yoğunlukta,evde kendimi bile bulamıyorum bazen ki,bloguma hiç mi hiç ilgilenmeyi  fırsatım olmadı...Demek ki,epey bloguma özlem duymuşum ....

Her günüm dolu dolu,ayrı güzellikler ile,
Tüm güzellikleri yaşamak Dileğiyle,
Yakın zamanda görüşmek Dileklerimle,
Mutlu Haftasonları Diliyorum Herkese....
Hoşçakalın....
:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder